לימודי איפור קבוע

לימודי איפור קבוע נחשבים כיום ללימודים מבוקשים, לאור האתגר הרב שבהם וגם בשל הביקוש לנשות מקצוע בתחום. לימודים אלה מוצעים בבתי ספר שונים בארץ, שחלקם נחשבים בין הוותיקים והמובילים בתחומם. שוקלת האם לבחור במסלול זה? תוהה האם הוא מתאים לך, ועד כמה? הנה מאמר קצר הסוקר את התחום ומספק לך את כל המידע שכדאי שתדעי לפני ההרשמה.

מה הלימודים מציעים?

לימודי איפור קבוע מוצעים כיום לקהל הרחב – לנשים ולגברים כאחד. נשים הן לרוב קהל היעד העיקרי שלהם, אולם מסתבר שישנם גם גברים המתעניינים בתחום. במסגרת לימודים אלה נחשפים התלמידים לתורת הצבעים ומקבלים מגוון של כלים מעשיים, שיאפשרו להם לבצע את עבודתם בצורה הטובה ביותר. הם לומדים כיצד לצייר ולשרטט גבות קבועות, כיצד לתחום שפתיים ולמלא אותן, כיצד לצייר אייליינר סביב העיניים וגם כיצד ליצור נקודות חן וקעקועים קטנים או לטשטש אותם. בסיום הלימודים יכולה כל אחת מהתלמידות במסלול זה להתמחות ולהתנסות בפועל, בסיוע מדריכה צמודה, על לקוחות המעוניינות באיפור קבוע, ובכך לרכוש ניסיון שיוכל לעזור לה בהמשך הדרך. אחד היתרונות הבולטים של לימודים אלה הוא העובדה שהם נערכים בקבוצות קטנות, כאשר כל אחת מהמשתתפות מקבלת את מלוא תשומת הלב הראויה לה, ויכולה לפתח בקצב האישי שלה את המיומנויות הנדרשות לכל מי שרוצה לעסוק בתחום האיפור הקבוע.

לימודי איפור קבוע

למי הלימודים מתאימים?

מכיוון שמדובר באיפור שמחזיק מעמד תקופה ארוכה של בין שנתיים ל-5 שנים, נשים רבות מעדיפות לבחור באפשרות זו במקום האיפור הזמני. הן מחפשות מאפרות המציעות את השירות כדי שיוכלו ליהנות ממענה באיכות מעולה וברמה גבוהה, כזה שיחזיק מעמד לא מעט שנים ויוכל להחליף את תכשירי האיפור הקיימים. לימודים אלה מתאימים למאפרות מקצועיות, המעוניינות להרחיב את תחום העיסוק שלהן ולהציע ללקוחותיהן גם מענה נוסף בצורת איפור קבוע. בנוסף, הם מתאימים גם לנשים ללא ניסיון באיפור או אפילו לקוסמטיקאיות המעוניינות לרכוש ידע וכלים חשובים שיאפשרו להן להרחיב את מעטפת השירותים שהן מציעות ללקוחותיהן. לאור ההתפתחויות הרבות והחידושים השונים בתעשיית היופי, ישנו ביקוש רב מאד למאפרות מקצועיות, לרבות כאלו המציעות שירותי איפור קבוע.

אפשרויות התעסוקה בתום תקופת הלימודים

בוגרות לימודי איפור קבוע יכולות להשתלב במסגרות שונות. הן יכולות לעבוד כעצמאיות ולהציע את שירותיהן לקהל הרחב, הן יכולות להשתלב במכוני יופי ברחבי הארץ ועוד. מרביתן מציעות גם שירותי איפור נוספים ויש גם קוסמטיקאיות ובעלות מכון קוסמטיקה, המציעות אף הן שירותי איפור קבוע ללקוחותיהן.

כיצד בוחרים מסגרת לימודית מתאימה?

מי שמעוניינת להשתלב במסגרת לימודית כזו, חשוב שתבדוק מהו הותק של המסגרת בתחום (מומלץ לבחור מסגרת לימודית עם ניסיון רב) וגם מיהם המורים או המנחים. מסגרת לימודית מקצועית היא הכתובת הנכונה ללמוד בה: המקום המתאים לרכוש בו את הידע, את המיומנויות השונות וגם את ההכשרה הנדרשת מכל מי שרוצה לעסוק בתחום.