איך תבחרו היכן ללמוד קורס איפור קבוע?

 

לימודי איפור קבוע נחשבים היום ללימודים מאד מבוקשים, לאור הביקוש הגבוה לנשות מקצוע בתחום וגם בשל האתגר הרב שבהם. את לימודים אלה ניתן ללמוד בבתי ספר שונים בארץ, שחלק נכבד מהם נחשבים בין המובילים והוותיקים בתחומם. מעוניינת לבחור במסלול זה? רוצה לדעת האם הוא מתאים לך, ועד כמה? הנה מאמר קצר המסביר על התחום ומספק לך את כל המידע שאת צריכה כדי להחליט היכן ללמוד קורס איפור קבוע.

מה מציעים לכם-

כיום כל מי שמעוניין יכול ללמוד איפור קבוע – נשים וגברים כאחד. נשים לרוב הן קהל היעד העיקרי, אך מסתבר שישנם המון גברים המתעניינים ואוהבים את התחום. כשהולכים לבחור את מוסד הלימודים בו אתם מעוניינים ללמוד חשוב לבחון את תוכנית הלימודים היטב. בין היתר תוכנית הלימודים אמורה להכיל את תורת הצבעים ולהעניק לתלמידים מגוון של כלים פרקטיים, שיעזרו להם לבצע את עבודתם בצורה הטובה ביותר. במסגרת הלימודים תלמדו כיצד לצייר ולשרטט גבות קבועות בצורה מושלמת, איך לתחום שפתיים ולמלא אותן, כיצד לצייר אייליינר סביב העיניים וגם איך ליצור נקודות חן וקעקועים קטנים או לטשטש אותם.

עוד דבר שחשוב לקחת בחשבון הוא כמובן, מה מוסד הלימודים מעניק לכם בסיום הלימודים. יש מוסדות שמעניקים תעודה ויש כאלה שמאפשרים גם התמחות במקצוע. בבוקי סטייל למשל, בסיום הלימודים כל אחת מהתלמידות במסלול זה יכולה להתמחות ולהתנסות בפועל, בעזרת מדריכה צמודה, על לקוחות המעוניינות באיפור קבוע, ובכך לרכוש לעצמה ניסיון שיוכל לעזור לה בהמשך הדרך. יתרון נוסף ללימודים אלה הוא העובדה שהם נערכים בקבוצות קטנות כך שכל אחת מהתלמידות מקבלת את מירב תשומת הלב הראויה לה.

מי מתאים ללימודי איפור קבוע?

לפני שאתם ניגשים לבחור את המקום בו תלמדו את המקצוע, חשוב שתבינו למי המקצוע הזה מיועד. לימודים אלה מתאימים בעיקר למאפרות מקצועיות אשר מעוניינות להרחיב את תחום העיסוק שלהן ולתת ללקוחותיהן מענה נוסף בדמות איפור קבוע. בנוסף, הם מתאימים כמובן גם לנשים ללא ניסיון באיפור בכלל ואפילו לקוסמטיקאיות אשר מעוניינות לרכוש ידע וכלים נוספים שיאפשרו להן להרחיב את מגוון השירותים שהן מציעות ללקוחותיהן.

 

היכן ללמוד קורס איפור קבוע