כל מה שרציתן לדעת על קורס איפור קבוע בשפתיים

איפור הוא חלק בלתי נפרד מחייה של כל אישה, אך יחד עם הרצון ליצור בכל פעם הופעה מושלמת, מגיע גם הקושי. איפור זה דבר שלוקח זמן, וגם הופך אותנו לתלויים בו. המראה הלא מאופר יהיה לרוב מרשים הרבה פחות מזה שעבדנו עליו פרק זמן ממושך – אלא אם כן נכנסים לעולם של האיפור הקבוע, שיכול לתת דגש לאזור מדויקים יותר בפנים – כולל לשפתיים. מעבר לעובדה שזהו צורך של נשים רבות, מדובר גם מקצוע מרתק, מועיל ומעניין עד מאד אותו ניתן ללמוד במסגרת קורס מקצועי של קורס איפור קבוע לשפתיים.

דבר ראשון: איך מאפרים שפתיים באופן קבוע, ומדוע?

המטרה העיקרית של האיפור הקבוע לשפתיים היא ברורה: להביא לכך שיהיו מודגשות, מלאות, בעלות צורה, עומק וצבע קבועים ושיישארו לאורך זמן. כדי להגשים את המטרות הללו ישנן שתי שיטות לאיפור קבוע בשפתיים: קו תוחם (קונטור) סביבן להדגשת צורתן או מילוי השפה בצבע למראה מלא יותר. הקונטור יצא מזמן מהאופנה אך משום מה עדיין חביב מאוד על הישראליות.

הדגשת השפתיים לא אמורה להחליף את הליפסטיק, אלא להשיב לשפתיים את חיות הנעורים שאבדה. במקום להמר על "משהו מיוחד" שיגביל אתכם (וגם יהיה קשה מאוד להיפטר ממנו אחר כך), אנו ממליצים לבחור בצבעים הטבעיים יותר כמו דובדבן או כתום לגווניהם

איפור השפתיים, אגב, לא משנה את גוון הליפסטיק, ואין שום מניעה להמשיך להשתמש בשפתונים החביבים עליכם. יחד עם זאת, הגלוסים השקופים ידגישו טוב יותר את השפתיים שקודם לכן היו חיוורות..

כיצד לבחור את הגוון הנכון –

ישנה טכניקה פשוטה לקביעת הגוון שלכם: שפשפו את השפתיים זו בזו (כמו לאחר מריחת ליפסטיק, כשרוצים לטשטש מעט את הצבע), השפתיים יתמלאו בדם והגוון שיתקבל הוא זה שאתם מחפשים. כל גוון אחר יהיה עניין של אופנה והוא לא מומלץ.

כמה זמן זה לוקח?

הזמן המינימלי שדבר כזה יכול לקח הוא שעה. כדי שהשפתיים יספגו את הצבע ותתקבל תוצאה טובה יידרשו יותר מטיפול אחד. הכמות המומלצת לרוב היא שניים-שלושה טיפולים במרווחים של שלושה שבועות.


משך ההחלמה

ההחלמה היא יחסית קלה והרגישות בשפתיים עשויה להימשך בין שעתיים ליומיים. הנחת קרח על המקום תקצר משמעותית את ההחלמה.

קורס איפור קבוע בשפתיים