מה לומדים בקורס איפור קבוע?

כיום קורס איפור קבוע הינו אחד הקורסים המבוקשים ביותר בתחום הקוסמטיקה, והוא כולל מגוון רחב של תכנים חשובים אשר יכולים לאפשר לכל קוסמטיקאית להרחיב את השירותים אותם היא מציעה ללקוחות השונים שלה ולפרוץ בתחום מבוקש מאוד ותחום רווחי במיוחד.

בשל הביקוש הרב, כיום מכללות רבות מציעות קורס איפור קבוע, וכוללות בו מגוון רחב של תחומים, ושילוב של לימודים תיאורטיים יחד עם ניסיון מעשי חשוב מאוד. זכרו כי העלות של הטיפולים הללו עבור המטופלים אינה זולה. לימודי איפור קבוע עולים לא מעט כסף, ולכן חשוב לדעת היטב את העבודה לפני שגובים סכומי כסף גבוהים מהלקוחות עבור הטיפולים הללו.

 

מה לומדים בקורס איפור קבוע

תכני הלימוד בקורס

כאמור, תכני הלימוד הכלולים בתוך קורס איפור קבוע כוללים לימודים תיאורטיים ומעשיים גם יחד, ובהם ניתן למצוא התייחסות למגוון רחב של נושאים כמו גלגל הצבעים, גבות ותיקון גבות בעזרת איפור קבוע, הדגשה של תווי הפנים והצללתם, מהו איפור קבוע וכיצד הוא נוצר, תיחום ועיבוי של השפתיים, הכרה של מבנה העור ושל השוני שלו אצל כל אחד ואחת, אייליינר עליון ותחתון בעזרת איפור קבוע, ציורי גוף, טשטוש פגמים וכיוצא באלה.

בנוסף, במהלך הלימודים נכללים שיעורים המתייחסים לציוד עצמו בו משתמשים בכדי לבצע את העבודה – כיצד לעבוד עם המכשירים השונים, אילו טכנולוגיות מוצעות היום בשוק, כיצד לשמור על היגיינה ולחטא את הציוד ועוד מידע חשוב מאוד לעבודה בתחום לאחר הקורס.

למי יכול להתאים קורס איפור קבוע?

קורס איפור קבוע אינו כולל מבחן קבלה או תנאי קבלה מסוימים וכל אחד יכול להירשם אליו, כאשר על פי רוב הנרשמים אל קורס איפור קבוע הם אנשים בעלי ניסיון קודם באיפור או בטיפולים קוסמטיים (כן, נרשמים – בניגוד למה שרבים חושבים, הקורסים הללו אינם מיועדים לנשים בלבד וגברים רבים העוסקים בתחום הקוסמטיקה נרשמים אליהם).

 

האם יש הבדל בתכני הלימוד בין מכללה כזו או אחרת?

רוב המכללות המציעות קורס איפור קבוע מציעות כמעט את אותם תכנים לימודיים. רובן מסתמכות על סילבוס קבוע, אך יחד עם זאת, ישנו הבדל במספר השעות המוקדשות להתנסות מעשית שמעניקה כל מכללה, ויש לשים לב לכך. בנוסף, ישנו הבדל במספר השעות הכללי של הקורס בין המכללות השונות, וכדאי להעדיף מכללה המציעה קורס ארוך יותר, גם אם הוא עולה יותר – קורס שבו תוכלו ללמוד, להתנסות בפועל ולצאת עם ידע חשוב שיסייע לכם רבות בעתיד.

לסיכום, בקורס איפור קבוע לומדים מגוון רחב של נושאים המתמקדים בציוד לאיפור קבוע, בשיטות העבודה, מה ניתן ליצור בעזרת איפור קבוע וכמובן, התנסות מעשית המאפשרת לכם ליישם את מה שלמדתם בליווי של מרצה מקצועי. כך תוכלו להיות בטוחים שהבנתם נכונה את העבודה הנדרשת ושאתם מבצעים את התהליך בצורה טובה ונכונה, מה שיאפשר לכם לעסוק לאחר מכן בתחום ללא כל בעיה.