קורס איפור קבוע גבות

איפור הוא חלק בלתי נפרד מהמאמצים האסתטיים של כל אישה, עם הרצון ליצור בכל פעם הופעה מושלמת. הבעיה היא שאיפור לוקח זמן, וגם יוצר מעין תלות שלנו בו: המראה הלא מאופר יהיה בדרך כלל מרשים פחות מזה שעמלנו עליו פרק זמן ארוך – אלא אם נכנסים לעולם המופלא של האיפור הקבוע, שיכול להתייחס לאזורים שונים בפנים – כולל לגבות. אין זה רק צורך של נשים רבות, אלא גם מקצוע מרתק, מעניין ומועיל מאד אותו ניתן ללמוד במסגרת קורס מקצועי של קורס איפור קבוע גבות.

ראשית: איך מאפרים גבות באופן קבוע, ומדוע?

מטרת העל של האיפור הקבוע לגבות היא ברורה: להביא לכך שיהיה להן מראה, צורה, עומק וצבע קבועים, שיישמרו לאורך זמן. כדי להגשים את המטרות הללו יש מספר שיטות, אשר היריעה קצרה מלפרט כאן על כל אחת מהן באריכות: בעיקר מדובר כאן בשיטת ההשערה, בשיטת ההצללה ובשיטת התלת ממד.

שיטת ההצללה מבוססת על שחזור גבה מקורית באמצעות מילוי אחיד שלה, על פי כיוון צמיחת השערות הטבעית באזור. היתרונות של השיטה הן פשטות יחסית בביצוע ואורך חיים ממושך של הגבה המאופרת – כן צריך להזכיר שאיפור קבוע הוא לעולם אינו נצחי, אך שיטת ההצללה מספקת תוצאות הנשמרות לרוב לכשלוש שנים.

 

קורס איפור קבוע גבות

 

שיטת ההשערה היא שיטה פופולרית נוספת, שחייבת להילמד בכל קורס איפור קבוע. העיקרון כאן הוא שהמאפרת מציירת שערות לאורך הגבה, גם כאן בהתאם למאפיינים הנקודתיים ולכיוון הצמיחה. האיפור כאן נשמר כשנה, פחות או יותר, והוא נחשב לטבעי ולעדין במיוחד. שיטת התלת ממד, השלישית מבין השיטות הנפוצות, היא שיטה חדשנית המבוססת על שילוב צבעים שונים ליצירת מראה עמוק, אסתטי ומעניין.

 

תכנית הלימודים בתחום

קורס לאיפור קבוע של הגבות עשוי להיות בהיקפים שונים: יש קורסים בסיסיים המיועדים למי שרוצה לדעת איך לאפר את עצמה (ואת חברותיה), וגם קורסים מקיפים שמעבירים את כל תורת האיפור הקבוע. מי שרוצה להיכנס לתחום הזה כמאפרת יכולה להתחיל בקורס כזה בדיוק, שיספק לה את כל הדגשים המקצועיים וגם התאורטיים להם היא זקוקה.

אסור לשכוח שמעבר להליך הטכני של איפור הגבות, צריך לדעת להתאים את שיטת האיפור ואת מאפייניה לאלה של האישה המאופרת, בהתאם למצב הגבות הנוכחי, לצבע העור, לסוג העור וכמובן – גם להעדפות שלה. ככל ש"ארגז הכלים" המתקבל בקורס האיפור הוא גדול יותר, כך גדלות אפשרויות הלימוד והאיפור עבור מי שלוקח חלק בקורס.

קורס מוצלח הוא כזה בו מוענקת אפשרות לתרגל ולהתנסות במלאכת האיפור בפועל, כי ידוע שבתחום הזה אין מאפר מוצלח כבעל ניסיון. קורס שמעניק למשתתפיו את האופציה לאפר כמה שיותר אנשים יכול וצריך לקבל עדיפות. זו הסיבה שהופכת קורסים הנערכים במכון יופי למומלצים, כאשר המשתתפות יכולות להתנסות באיפור של לקוחות המכון – בהדרכה ובהשגחה של צוות המכון, כמובן.