לימודי שיטת השערה

אצלנו ב- buki style  תוכלו למצוא  את לימודי שיטת השערה המיועדים לבוגרי ובוגרות קורס איפור קבוע המתקיים אצלנו גם כן, והיו רוצים להוסיף מיימד נוסף לעבודתם. לפני שנספר לכם בהרחבה על ההשתלמות נתחיל מההתחלה, מה זה למעשה שיטת השערה?

לימודי שיטת השערה
לימודי שיטת השערה

שיטת השערה מהי?

שיטת השערה היא השיטה העדכנית בעולם להדמיית שיער המאפשרת ליצור מראה שיער טבעי במיוחד בטיפולי עיצוב גבות. בשיטה הזאת, מחדירים פיגמנט עם מחט דקה מאד  חד פעמית אל תוך העור כלומר מציירים את שערות הגבה לפי סדר בו כל שערה נמצאת במקומה יחד עם כיוון צמיחת השערות הטבעיות של הגבה וכך נוצר מראה טבעי של גבות מלאות. שיטת השערה היא הפתרון המושלם לגבות דלילות, הטכניקה מאפשרת למטופלת מראה של הדמיית שיער באזורים בגבות בהם יש חוסר או דלילות בגבה כולה, השיטה נועדה להמשיך את מראה השיער הטבעי כך שניתן למלא את הגבה כולה או חלקה לקבלת מראה טיבעי לחלוטין. טכניקה זו מאפשרת לך ליצור מראה עדין וטבעי- בניגוד להצללה היוצרת אפקט של עומק בגבה ללא שערות.

יתרונות שיטת השערה על פני שיטות אחרות

לשיטת השערה מגוון רחב של יתרונות על פני שיטות אחרות באיפור קבוע. מדובר בטכניקה ידנית המאפשרת להגיע למראה שערות דקות יותר משערות טבעיות. המראה הטבעי והמסודר נוצר ע"י חיקוי צמיחת השערות הטבעיות בגבה. הטכניקה הזו מאפשרת לשחזר גבה מאפס במראה טבעי, כך שאי אפשר להבחין איפה השערות הטבעיות ואיפה השערות ה"מצויירות". הפרוצדורה מתבצעת באמצעות מכונה אליה מחוברת מחט מאד דקה ליצירת תוצאה האסתטית המעודנת הטבעית ביותר.

3 טיפים להצלחת טיפול בשיטת השערה

  • יש להשתמש בצבעים איכותיים בעלי פיגמנט גבוה במיוחד.
  • מומלץ להשתמש במאלחש איכותי שיענה על הדרישות של דימום, כאב ונפיחות.
  • לפני שניגשים לטיפול מומלץ לבדוק האם אותה מטופלת מתאימה לטיפול והאם יש להשתמש במכשור חשמלי או ידני או האם בשניהם יחדיו.

תוכנית הלימודים – לימודי שיטת השערה

התוכנית היא בת חמש שעות ומתקיימת בבית ספרנו ברחוב המרד 29 בתל אביב בהנהלתה של המורה הוותיקה לאיפור קבוע הגברת בלומה ויניק.

תוכנית הלימודים:

  1. התכנסות ראשונית ושיעור תאורתי על תורת הצבע, הצבעים המיועדים לגבות גווני העור השונים ועיצוב גבות.
  2. הכרת המכשיר והמחטים והנלווים אליו.
  3. עבודה מעשית בה כל תלמידה מקבלת מיטה עם לקוחה כדי להתאמן.
  4. כל משתתף/ת מקבל/ת במתנה ערכה הכוללת מכשיר + מחטים המותאמות למכשיר
  5. מבצע לנרשמים החודש צבע במתנה בשווי 200 ₪ .

 

ההשתלמות הנה בקבוצות קטנות ובהדרכת המורה ושתי עוזרות הוראה והיא מיועדת לגברים ונשים כאחד. בסיום הלימודים מקבלים תעודה.

תמיד תוכלו למצוא אצלנו מענה לכל השאלות גם לאחר סיום הקורס מכיוון שבמקום תמיד נמצאת עובדת שהנה מקצועית בתחום ותשמח לענות על כל שאלותיכם.

לפרטים נוספים והרשמה התקשרו עכשיו – 03-5169988